2011 m. liepos 14 d., ketvirtadienis

Hey sister


...sako man gatvių valytojas vakar :) Dažnai restorane klientas sako padavėjui 'boss' (?!). Labai įprasta vienas kitam sakyti 'my friend', net jei žmogų matai pirmą (ir galbūt paskutinį) kartą gyvenime. O šiaip, sveikinasi visi su visais - man patinka, tik kartais baisu, kad prašys pinigų...

Vakar aš ir Cape Town'as bandėme per 5 valandas susipažinti artimiau. Keista, nes kai kurios vietos atrodo labai pažįstamos nuo praeitų metų, bet šiaip jaučiausi, kaip naujokė. Visai kitas jausmas, nei būnant Europoje - čia aš svečias/stebėtojas ir mane visi čia stebi kažkodėl...

Sunku rašyti kažkokius apibendrintus faktus, daugelis dalyku lygiai tokie pat kaip visur kitur, bet, pvz., iki vakar, prekybos centre nebuvau mačiusi tarakono :) Skurdo daug, bet jis tarsi paimtas ir iškeltas už miesto - būtent ten yra vargingiausi rajonai ("townships").Nors dažnai matau didelį kontrastą - didelis, skurdus rajonas su vaizdu į vandenyną ar kalnus...

  Na ir vakarykštės dienos ataskaita trumpai:  apvaikščiojau didžiąją dalį centro, buvau parke "Company Gardens", tada nacionalinėje galerijoje, paskui St. George's Cathedral. Vakarop nuėjau į rajonėlį prie vandens (Waterfront) ir išgėriau taurę vyno, vakarieniavau "Nandos" ir grįžau namo :) Beje, pamiršau paminėti, kad maistas čia 'big deal' ir viskas labai labai skanu :)! Todėl šiandien eisiu į didelį turgų :)


Township
Parlamentas ir karalienė Vika
Barclays :)

Kažką labai priminė
Parke
Nacionalinė galerija
Waterfront



Vakarėjant...
Su linkėjimais iš nerealaus gyvenimo :)

Milda

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą