2012 m. sausio 13 d., penktadienis

Kaip mane šiandien nuliūdino VU arba pro vieną langą šviečia saulė, o pro kitą debesuota

Laba.

Kaip Jūs? Kas gero? Kas naujo? Ar neliūdna po švenčių? Man tai visai norėtųsi kalendoriuje dar kokio vieno kito baliuko, bet kol kas tik egzaminai sužymėti...

Šiandien buvau VU paklausyti daktaro disertacijos gynimo.Visai įdomiai ėjosi, kol visko savo pasipūtėliškumu, nemandagumu ir grubumu nesugadino 7 komisijos nariai - 4 raganos ir 3 baubai (atsiprašau tų, kurie nekalbėjo, čia apie bendrą vaizdą aš)...Niekur kitur neteko susidurti su tokia bendravimo maniera kaip mūsuose, kur kožnas pagal statusą nors "čiut čiut" aukštesnis tarnautojas leidžia sau praktiškai viską...Negražu, nors tu ką! Išėjau nepasibaigus.

O, antra vertus, ne mano būdui per daug "bėdavotis", tad skubu pastebėti, kad, mano subjektyvia nuomone, vis daugiau dalykų Lietuvoje džiugina, net primena užsienį kartais :) Va, praeitą sekmadienį su laikraščiais "Vilniaus diena" nemokamai apsilankėme NDG. Parodos (vėlgi subjektyviai čia aš) skurdokos, bet atmosfera, aplinka, žmonės - labai šiuolaikiški ir kultūringi pasirodė. Girdėjau ryt į ŠMC tokiu pat būdu įėjimas nemokamas. Kadangi netoli - gal nurėpliosim įdomumo dėlei...Turiu nuojautą, kad prie idėjos bus rankas prikišęs mano artimas bičiulis, ne taip seniai po kelerių metų grįžęs iš Londono :) Ačiū!

O dar šiandien mačiau įdomų reiškinį - negana to, kad per 3 minutes prisnigo kokius 2 cm., po to per vieną svetainės langą ėmė šviesti saulė, o pro kitą vis dar vėpsojo apsiniaukęs dangus. Simboliška kaip tame posakyje :"iš kurio kampo pažiūrėsi" :)

Galų gale, gal ir tie baubai ne tokie jau blogi.. :) Padirbėsiu su požiūriu.

Gero savaitgalio.
M.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą