2011 m. rugsėjo 25 d., sekmadienis

Iš PAR vėl linksmai

Juokas juokais, bet nuo gero oro priklauso gero gyvenimo kokybė :) Nuo penktadienio čia ne tik pavasaris, bet ir tikrų tikriausia vasara. Karšta! O nuotaika puiki :)

Mano kolegė iš JAV - Sam, išsinuomavo automobilį. Gyvenime nebuvau mačiusi, kad kas tokius nuomotų (nebent, linksmoms progoms). O čia padori nuomos kompanija jai pasiūlė laaaabai seną VW Beetle dviems mėnesiams :) Vos važiuoja, bet važiuoja (net iki 80km/h!), ventiliacija - tiesiog skylės panelėje, per kurias matosi kelias, reikalauja tepalų papildymo kasdien ir pan. Bet važiuoti labai linksma! Penktadienį po darbo susipažinome su priemiesčiais ir prisijuokėme iš širdies :)!

Automobilis :)
Vakar kita kolegė pakvietė į svečius, galvojau tiesiog arbatos, tačiau jos namuose manęs laukė didžiulis siurprizas - kelios mano čionykštės draugės nutarė, kad kadangi esu toli nuo namų ir ilgiuosi savo šeimos bei draugų, turėtų pagelbėti mergaitiški pusryčiai su šampanu :) Taigi susirinko visos ir mane nustebino! Planas pavyko - dienos reitingas pakilo 10 kartų, nežinia, kiek nuo siurprizo, kiek nuo šampano :)
Kad nebūtų per mažai, paskui dar buvau pačiame gražiausiame paplūdimyje (šiek tiek nusvilau, bet nieko tokio :)), o vakare mūsų name švetėme nacionalinio paveldo dieną, kurią minint būtina organizuoti BBQ (čia vadinamą braai), ką mes ir padarėme. Kartais net atrodė, kad esu namie :)


Pusryčiai

Pakeliui į pliažą :)
M.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą